آخرین مطالب

دانلود رمان تژگاه(خلاصه+معرفی رمان)

روزهاست که این تژگاه بر سر همه شان خراب شود…

_بچه ها خسته نباشین…چند لحظه به من گوش کنید:
همه ی نگاه ها به طرف مدیر کشیده شد:
_فردا یه آزمون داریم.یه سری سوال ازتون پرسیده میشه که هرکس موفق بشه همه رو جواب بده، تو شرکت مادر استخدام میشه..مطمئنا کسی که این استعدادو داره نباید پشت چرخ خیاطی تلفش کنه
نفسم را سنگین بیرون فرستادم…به هدفم نزدیک شده بودم و چه چیزی از این بهتر؟
حم آشوب بود و از شکمم صداهای عجیب غر

یامد.لباسهایم را در رختکن بانوان عوض کردم و بی توجه به صداهای اطراف شکلاتی که دیروز از خانمی که نذری میداد، گرفته بودم و فراموشم شده بود را باز کردم و در دهانم گزاشتم.شیرینی اش حالم را کمی بهتر کرد.مقنعه ام را سرکردم و خداحافظی کوتاهی با همکارهایم… رمان تژگاه
تمام موجودی کیفم ۴۵هزار تومن بود و یخچال خالی خانه مثل همیشه دهن کجی میکرد.داروهای پدر تمام شده بود و مدادهای آریا هم به ته رسیده بود…
از خیابان خیس عبور کردم و خود را به ایستگاه اتوبوس رساندم…جا برای نشستن ومنتظر ماندن نبود…
نگاهم با انگشت شصتم که از کفش بیرون زده بود تلاقی کرد…
آهم را در هوای سرد و آلوده ی تهران رها کردم…راستی کی به این روز افتادیم؟
آن همه کفش آنتیک و لباسهای برند کجا رفتند؟
ماشینی که با مهسا درخیابان ها ویراژ میرفتیم و با پسرها کورس میگزاشتیم…
سفرهای خارجه ام با مهسا و انگین…

ارسال نظر برای این مطلب

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش