آخرین مطالب

سامانه سخاراهنمای آموزش تصویری ثبت نام و کار با سایت خدمات انتظامی

سازمان انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دوران شیوع کرونا سامانه‌ای را طراحی و راه‌اندازی کرد تا کاربران بتوانند به صورت آنلاین خدمات انتظامی دریافت کنند تا هم مراجعه‌های حضوری کاهش پیدا کند و هم کاربران ساده‌تر و سریع‌تر بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

این خدمات در سامانه سخا قابل دسترسی است و امکاناتی از شماره‌گذاری وسایل نقلیه تا امور مربوط به خدمت وظیفه عمومی و حتی استعلام خلافی خودرو در آن ارائه می‌شود تا کاربران با مراجعه به آن بتوانند نیازهای مختلف خود در حوزه خدمات انتظامی را مرتفع کنند. در این مطلب با خدمات مختلف سامانه سخا آشنا خواهید شد و همچنین، کار با این سامانه به شما آموزش داده می‌شود.

سامانه سخا چیست؟

«سخا» کوتاه‌شده عبارت «سایت خدمات الکترونیک انتظامی» است و این سامانه را سازمان انتظامی کشور ایجاد کرده است. برای دسترسی به سامانه سخا لازم است در قسمت URL مرورگر خود نشانی sakha.epolice.ir را وارد کنید تا صفحه اصلی سامانه برای شما نمایش داده شود.

 

در این سامانه می‌توانید از خدمات مربوط به گواهینامه رانندگی، شماره‌گذاری وسایل نقلیه، گذرنامه و سربازی به‌صورت آنلاین بهره‌مند شوید. برای دریافت این خدمات لازم است در سامانه سخا ثبت نام کنید. ما در این مطلب روش ثبت نام را مرحله به مرحله توضیح می‌دهیم و به شما کمک می‌کنیم که بتوانید از خدمات موجود در آن استفاده کنید.

برای آموزش کامل کار با سامانه سخا کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش